Bukmeker kontorunda mərc xətti: mahiyyəti və formalaşma prosesi

Avropa və Rusiya bukmeker kontorlarının bir çox ziyarətçiləri idman tədbirlərinə mərc etmək üçün oyunçulara təklif olunan xətlərin formalaşdırılması prosesi ilə maraqlanırlar. Bu proses mərc mağazasının müştərisinə çoxlu dəyərli məlumat əldə etməyə imkan verən bir çox fənd və nüansları ehtiva edir.

İstənilən qumar obyektləri və Azərbaycanın bukmeker kontorları da istisna deyil, oyunçuların ehtiyaclarını tam ödəyən və yaxşı mərclər üçün maqnit olacaq xətt hazırlamağa çalışırlar.

Mərc xəttinin formalaşması

Ehtimal etmək məntiqlidir ki, mərc təsisatının özü xətlərin yaradılması üzərində işləyir, lakin praktikada bu yanaşma maliyyə və texniki baxımdan şirkətlər üçün sərfəli deyil. Yalnız böyük bukmeker kontorları peşəkar analitiklərin böyük bir heyətini ödəyə bilər, çünki idman növlərinin müxtəlifliyi özünüzü bir neçə mütəxəssislə məhdudlaşdırmağa imkan vermir.

Kiçik mərc müəssisələri xətlərin formalaşdırılması üçün fərqli üsul seçir və rəqiblərin yaratdığı hazır əmsalları əsas götürürlər. Bütün məlumatlar ictimai domendədir və bukmeykerlər üçün qiymətləri köçürmək və sonra onların yeniləmələrini izləmək çətin deyil. Böyük şirkətlər tez-tez regional bukmeker kontorlarının müəyyən etdiyi əmsalları əsas götürərək bu cür hiylələrə əl atırlar.

Bu yanaşma xüsusilə aşağı divizionlarda və regional turnirlərdə idman fənlərinə gəldikdə aktualdır. Bu yarışların analitikası baha başa gələn prosesdir ki, bukmeker kontorları pul xərcləməyə hazır deyillər. Aşağı səviyyələrdə oynayan oyunçuların/komandaların gücündən daha çox xəbərdar olan əyalət bukmeker kontorlarından sitatlar götürmək daha asandır.

Qumarbaz və mərc sənayesi

Əvvəlki bölmədəki məlumatlar göstərir ki, mərc edən oyunçu təkcə bukmeker kontoru ilə deyil, bütün sənaye ilə qarşılaşır. Böyük idarələr regional yarışların məlumatlarını təhlil etmir və tamamilə "kiçik" qardaşlarının biliklərinə arxalanırlar.

Bukmeker kontorları bu cür idman yarışları üçün sətirlərin formalaşdırılması prosesində yalnız statistik məlumatlara etibar edə bilməz, regional idarələrdən qiymətləri köçürməklə müştərilərin tələblərini təmin edirlər.

Başqa sözlə, ən yaxşı xəttə nail olmaq üçün bukmeker kontorları güclərini birləşdirir, kotirovkaların formalaşdırılması prosesini əlavə diqqət tələb edən bir neçə böyük mərhələyə bölür.

Mərc xəttinin formalaşdırılması mərhələləri

Birinci mərhələ yerli bukmeker kontorlarından sitatlar hesabına ilkin xəttin yaradılmasıdır. Məsələn, aydındır ki, İsveç bukmeker kontorları milli idmançıların və komandaların hadisələri və imkanları haqqında daha çox məlumatlıdır, buna görə də İsveç idman hadisələri xəttinin əsası və onların əmsalları İsveçin matçları üçün gələcək bukmeker xətti üçün əsas kimi istifadə olunur. liqalar və turnirlər.

İkinci mərhələ birinci mərhələdə alınan məlumatların analitik emalıdır. İlkin məlumatlar, bahislərin qiymətləndirilməsinin düzgünlüyünü və xətdə olan hər hansı səhvləri diqqətlə öyrənən bukmeker kontorunun mütəxəssisləri tərəfindən düzəlişlərə məruz qalır.

Üçüncü mərhələ - burada marjaların müəyyən edilməsi və kotirovkaların rəqiblərin əmsalları ilə müqayisəsi ilə məşğul olan böyük bukmeker kontorlarının analitik şöbələri işə düşür.

Dördüncü mərhələ - bu mərhələdə xətt artıq aydın şəkildə formalaşır və ona yalnız xarici amillərin təsiri altında yük və qüvvələr balansında dalğalanmalar təsir göstərə bilər. Analitiklər bahisçinin həcmini yaxından izləyir, marjaları tənzimləyir və əmsallara düzəlişlər edir. Həmçinin, sitatlar aparıcı oyunçuların zədələri, diskvalifikasiyalar və idman tədbirinin nəticələrinə təsir edə biləcək digər üçüncü tərəf təsirlərinin təsiri altında dəyişir.

Bukmeker kontorları tək işləmir, bir çox amillərin təsiri altında xətlər əmələ gətirir. İdman yarışına mərc edərkən mərc edən şəxs bukmeker kontorlarının kollektiv fikrinə qarşı çıxır, lakin əmsallardakı dəyişikliklərin düzgün şərhi bukmeker kontorunun müştərilərinə idman mərclərində son uğur şansını artırmağa kömək edəcək.

3b04145337bd2860f631a88fc646ad7d